20. helmikuuta 2012

this is my idea of fun, playing video games


Lähdinpä viime viikon keskiviikkona extemporee kaverin jääkiekkopeliin Tesomalle! Kävin taas päässäni pitkän ei joo-taistelun siitä, otanko kameran mukaan vai ei. Liian työlästä kantaa kahta laukkua, mut ei sitten kuitenkaan. Lopulta se parempi puoli voitti sillä perusteella, että saan lisää harjotusta ja oiva tilaisuus kokeilla toista objektiiviä... eihän se oo kuin puol vuotta tuolla kameralaukussa heilunut mun mukana. Kuvista huomaa sen, että kokeilin ekaa kertaa objektiiviä plus mun heikot kuvaus/muokkaustaidot plus se ettei vaan kuvaushalu ollut hirveen korkeella.

Pelihän oli Ilves - JYP ja kaverin joukkue eli JYP hävis 3 - 2, vähän niin kuin viime kerralla kun olin kattomas noitten peliä. Bad luck charm hehe hups. Mut oon huomannu, että tykkään käydä peleissä (listalle on kertynyt jääkiekon lisäks yks futsal-peli!) ja kovasti se hirmuinen penkkiurheilutyttö on tulossa esille! Vielä tarvitaan jotain maustetta, niin oon aito jääkiekkofani ja huudan ääneni käheeks peleissä! ...ehkä ens vuonna sitten. Kuvailu lisää innostusta, koska siistiä saada hienoja kuvia urheilukuvia. En tajuu, miks se on siistiä, mut hei ei se mitään. 

Haluisin myös omistaa pleikkarin ja xboxin, mutta se onkin sitten ihan toinen juttu. Kolmas juttu on se, että silmäni vuotavat verta näitten kuvien takia, mutta nauttikaa nyt näistä. Kyllä mä joskus vielä osaan nappailla loistavia kuvia! 

Tell me all the things you want to do
I heard that you like the bad girls,
honey, is that true?
It's better than I ever even knew
They say that the world was built for two,
only worth living if somebody is loving you
Baby, now you do








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti