17. helmikuuta 2012

was it all a joke, never had control


Ystävänpäivä with my lovely lady Ella! Juotiin maailman parasta mehua, katteltiin Tapahtui Vegasissa ja pelleiltiin kameran kanssa. Tollon oli varmaan myös kamalin päivä mun häntäluun kanssa, kun hienosti lensin persiilleni hypätessäni rekan lavalle, hyvä Noora! Mutta nyt oon iloinen tavallinen antilooppi itseni, koska sain särkylääkkeitä omnom.

Mä oon tottunut pitään ystävänpäivää ystävänpäivänä, koska noh se on _ystävän_päivä, vaikka onhan se kumppanikin ystävä. Liian monimutkasta! Mut tää tosin tais olla ensimmäinen ystävänpäivä, joka oli suunniteltu taai sit oon vaan taidokkaasti blokannu muut mielestä pois. Ja älysin myös ettei mulla oo koskaan ollut ketään sellasta you know tyyppiä ystävänpäivänä eikä muuten haittaa! Mun unelmien ystävänpäivänä viettäisin koko päivän ystävien kanssa ja illalla kotiin jonkun kainaloon nukkumaan. 

Höpötän ihan liikaa tyhjänpäiväsii ja käytän liikaa huutomerkkejä, I need to stop this.

2 kommenttia: