7. tammikuuta 2012

look at me, how I shine

Mä oon surullinen. Viime kuukausina oon ollut koko ajan surullinen. Tarkkaa syytä mä en tiedä, kun niitä on niin paljon ja kaikki on niin sekavaa. Nyt mä otan ihan rennosti ja oon surullinen ihan rauhassa, koska mä oon saanu jostain voimaa ja mä tiiän, että mä selviän. Mä oon väsynyt oleen surullinen, se vie kaikki voimat. Mä selvitän kaikki mun vaikeudet, unohdan pahat muistot parhaani mukaan ja teen täysillä kouluhommia. I'm gonna fuck the world off.

Tiiättekö, miks pahoja asioita tapahtuu hyville ihmisille? Ehkä ne on kyllästynyt oleen hyviä ihmisiä ja haluaa, että niillekin sattuu jotain pahaa. Tyhmintä ikinä, tiedän. Hyvyydestä saa enemmän tyydytystä kuin pahuudesta. Mä haluan takas hyvään. Mä en halua tehdä enää virheitä, koska oon surullinen eikä mua kiinnosta, mitä mä teen. Tunnen itteni vahvemmaks kuin koskaan aikaisemmin, joten tästä on hyvä aloittaa.

When something bad happens, you have three choices
you can either let it define you 
let it destroy you
or you can let it strengthen you


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti