8. heinäkuuta 2012

I'm a reckless fire in the pouring rain

Mulla menee hyvin ja onnellisesti ja hyvin onnellisesti! Nautin tästä täysin siemauksin, koska tää voi kääntyä millon tahansa. On jotenkin hirveen vapautunut olo, koska eräs sanoi mulle asioita, jotka herätti mut. Liian monta kertaa tätä ja mulla vaan napsahti enkä enää jaksa miettiä koko ajan, että haluanko välittää vai en. 

- "What exactly has got into you?" 
- "I don't know. But I think what I've got is something slightly resembling.... gumption."

Jaja kävin eilen kesäteatterissa kattomassa Kuuma kesä '85, aivan mahtava ihana! Ne kaikki biisit ja Pyynikin ranta ja ah! Kaiken lisäks mun sydän sykkii taas ja tää on outo tunne enkä tiiä mitä mun pitäs tehä. Pelkään, et puhun ihan outoja koko ajan, mut toisaalta tää tunne on ollut tervetullut pitkän pitkän aikaa, joten kai siinä sitten puhuu outojakin! Toi lause ei ollut kovin järkevä, mut mitäs pienistä. Odotan tulevia viikkoja innolla. Menispä aika nopeeta, koska pakahdun odotuksesta ja jännityksestä muutenkin koko syksyn takia ja nyt vielä tää tähän! Oh dear god. Höpötän ihan höpöhöpöjä, mikä muhun on mennyt?!

Ei mun jalkani kanna
kun olen sinun kosketusta vailla
Eikä henkeni kulje
kun olen sinun kosketusta vailla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti