23. syyskuuta 2012

babe, I'll walk the seven seas when I believe that there's a reason to write you a love song today

  
Mä rakastan Norah Jonesia. Mä rauhotun heti, kun kuuntelen Norahia. Pienenä musta piti tulla Suomen Norah Jones, koska mun nimi on Noora ja soitin pianoo. Laulaa en tietenkään osaa, mutta eihän se nyt haittaa? Rakastan sitä naista ja sen ääntä ja sen kauneutta. Siks olisinkin halunnut iloita ääneen elokuvateatterissa, kun huomasin, että Norah teki pienen cameon Tedissä, mut ehkä kukaan ei olis arvostanu sitä. Älyttömän upeeta oli lähtee noinkin ex tempore (lue: leffa alko 22.50, mulle soitettiin about 22.10) kattomaan leffaa yöllä ja tekeen ristikkoo Pyynikin näkötornille. Pitäis sielläkin käydä kuvailemassa, ihailemassa uskomattomii maisemii, juoksemassa rappusii ja juomas kaakaota ja syömässä Tampereen parasta munkkia.

 I wanna wake up with the rain
falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms
So all I ask is for you
to come away with me in the night
Come away with me

Elelen taas hämmentävii, epäselvii ja tyhmii aikoja. Vaikka kaikki selviäis vaan kysymällä, mutta ei vielä. Ei oo vielä sen aika because of reasons. Meinasin kirjottaa, että inhottaa, kun tässä käy aina samalla tavalla, mut tällä kertaa se on jotenkin ihan eri. Oon tyyni ja tiiän suht tarkalleen, mitä mun pitäis tehdä. Pitäis. Ikinä en päädy tekeen niin kuin pitäis, mut ehkä tällä kertaa? Koska tällä kertaa se merkitsee, täl kertaa se tuntuu, täl kertaa tiiän, mitä haluun. Pelottaa vaan, et menetän paljon. Jos teen oikein, niin en menetä paljookaan, mutta kun hitto. Menetän silti asioita, joista oon unelmoinu. Oi, sydän, mihin sä mut vietkään. 

Mutta onnellisuus jatkukoon ihanan syksyn, unelmoinnin, iltavuoron ja tulevan Lontoon matkan voimin!

When you're stoned baby and I am drunk
and we make love
it seems a little desolate
It's hard sometimes not to look away and think what's the point
when I'm having to hold this fire down
I think I'll explode if I can't feel this free now

If you won't let me fall for you

then you won't see the best thing I would love to do for you
Instead you will be missing me when I go
'cause I'm bored of hanging out in your cold

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti