10. huhtikuuta 2012

yeah, and does your silence keep you cold?

Mistähän sitä alottais näinkin pitkän päivitystauon jälkeen? Tärkeimpänä varmaankin mun punaiset hiukset! Mä yritän nyt pitää nää suunnilleen ikuisesti punasävysinä, jos vaan onnistun mitenkään. Oon myös vaihtanut mun lävistyskoruihin mustat korut, vaikka tällä hetkellä huulissa on hopeiset, koska tapahtui pieni verivahinko. Jaja toisessa korvassa 3mm venytyskoru, toiseen ehkä laitan kans! 10mm ois tavote.

Mun ajatukset on hyvin hyvin sekaisin, vaikka en edes tiiä, mitä mun päässä pyörii. En oikeen tiiä, miks ne on sekasin, mut ainakin mun jokapäiväiset ahdistukset on palannu. M-a-h-t-a-v-a-a. Osa johtuu siitä, että mä yritän tukahduttaa mun oikeet tunteet ja teeskentelen ittelleni kaikkee paskaa. Mutta kun mä en voi päästää tätä kaikkee pois, mä en voi paljastaa kellekään, mitä mä oikeesti tunnen. Mä en jaksa enää pettyä.
  
And I know, you better let somebody love you
or find yourself, on your own

Oon saanu mun elämään takas ihmisen, jonka ei koskaan pitäny tulla takas. En ois ikinä kuvitellu, että me puhuttais koskaan saati nähtäis! Koska niin, ajattelin sen olevan mulle tosi vihainen tai että minä ylipäätään aiheuttaisin jonkun oksennusrefleksin. Mutta ehei enkä tajuu tätä oikeestaan. Ja jatkoin siitä, mihin mä jäin eli välittämiseen. Mutta äh kun on niin vaikee luottaa. Luottaa sen verran, että uskoo toisen sanoihin. Luottaa, jotta voi kertoo asioitaan. Luottaa ettei toinen katoo elämästä. Oon kerran elämässäni luottanu ettei toinen oikeesti aio lähtee mun elämästä mihinkään (ja luotan edelleen), mikä tekee kaikesta aina pelottavaa, koska miettikää nyt... vaan kerran ja muina kertoina ihmiset on joko lähtenyt tai sitten ne vaan roikkuu mukana epävarmoina. Jospa en vaan miettis liikaa ja elelisin elämääni.


2 kommenttia:

  1. aiemmasta elämästä sinut tuntien voin kertoa, että kannattaa varmaan katsoa itsekkin peiliin, kuka jää elämääsi ja kuka ei. sinulla on ollut paljon ihmisiä, jotka on todella välittänyt ja rakastanut sua, mutta omalla täysin käsittämättömällä tavallasi sä olet saanut ne katoamaan.
    nimimerkillä; välitin, rakastin ja kuinka kävikään, olisin varmasti edelleen sun elämässäs, jos itse et olisi pilannut kaikkea. itseäsi saat syyttää.

    VastaaPoista
  2. oikeesti? sä tuut tänne aukomaan päätä ANONYYMISTI, vaikka tyhmempikin tajuaa kuka oot? sä tuut tänne kirjottaan jotain tollasta paskaa, vaikka sä lähdit mun elämästä sanomatta sanakaan? ja sä ilmeisesti seuraat silti mun elämää, vaikka oot tehnyt sen ilmiselväks ettet mua halua sun elämään? oikeesti? ja oi kyllä, mussakin on vikaa ja paljon, mutta jos sä oot mut joskus kunnolla tuntenut, sä tiiät ettei ihmissuhteet oo mulle koskaan helppoja.
    nimimerkillä; välitin, kunnes eräs teki asioita, joita mä en voi sietää ollenkaan ja kappas välittäminen ja kiinnostus loppu, jollon tapahtu asioita, joista sä oot kuullut kaikki versiot paitsi sitä mun versioo. joten neiti on hyvä ja katsoo itse peiliin.

    VastaaPoista