5. toukokuuta 2012

hyppää kyytiin ja kaikki on vielä mahdollista


Vappu-postaus! Olin Koskenrannassa vetämässä hillittyjä perseitä ekaa kertaa vappuna kera ystävieni Ellan ja Roosan. Tää oli myöskin toinen kerta, kun mä juon vappuna, koska a) äiti laitto kotiintuloajat aina aikasemmaks vappuna ja koulujen loppuna b) en oo koskaan ollut alkoholin perään sillain, et pakko saada tiettyinä aikoina tai joka viikonloppu omg. Aika meni yllättävän nopee, mut ei me kyllä kauaa siellä oltukaan. Enkä oo ikinä katunut aamulla mun rahankäyttöö, mut menin ostaan Big Mac-aterian eieiei, mäkki on perseestä.




Muuten menee päällisin puolin hyvin. Luotan enemmän itteeni ja jotenkin tuntuu, et päivä päivältä tajuan enemmän itteeni. Yritän nauttia ja ottaa kaiken irti elämästä ja rakastaa itteeni. Ja sit sain töitä puhelinhaastattelijana whiii ja kohta olen rikas. Se on mukava työ, vaikka mua yleensä ahistaa siellä syistä että koska kun jos vaikka, mut onneks jotkut vastaajista on ihan älyttömän mukavia ja hauskoja, niin ne piristää mua aina hetkellisesti. Eli, jos joku puhelinhaastattelija soittaa teille, olkaa edes ilosia taikka hauskoja, hilpeitä, kohteliaita, koska saatatte pelastaa jonkun päivän! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti